۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲

استاندار خراسان شمالی:

تفکر بسیجی موجب شد هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی بی نتیجه شود

تفکر بسیجی موجب شد هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی بی نتیجه شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به موفقیت تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف، گفت: همین تفکر باعث شد هدف دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران محقق نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر پنج شنبه در مراسم عطر افشانی مزار شهدای شهر بجنورد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: داشتن تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف را باید الگو قرار دهیم زیرا بسیجیان با همین تفکرات خود تا کنون اقدامات شاخص و مهمی را رقم زدند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مراقبت از ارزش‌های دینی و اوج گرفتن این نقطه قوت موجب شد تا شاهد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه شکل گیری بسیج با فرمان امام خمینی در سایه معنویت، دین و رهبری بود، تصریح کرد: این در حالیست که دشمنان از آغاز این شکل گیری با سلب اعتماد مردم از مسئولان و روحانیون درصدد تخریب بودند.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: دشمن اصالت ما را که موجبات عزت و اقتدار شده را مورد هدف قرار داده تا کشور را به یک کشور ناپایدار در سطح جهان تبدیل کند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با تفکر بسیجی و خون شهدا به عنوان حافظان واقعی انقلاب پروژه براندازی نظام به سرانجام نرسید زیرا مردم ما به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.


وی با تاکید بر اینکه هیچ زمان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دست نمی کشیم، گفت: تحریم‌ها هیچ اثری بر مردم نخواهد داشت و دست اندازهای اقتصادی هم به مرور رفع خواهد شد.

کد خبر 5639406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha